Naam:
128
Video’s:

Over ons

Voor de outsiders:

The godfather: alias de ouwe, tevens sponsor.

godfather alias de ouwe

Tony F(ucking) Montana: de derde zoon (vader echter nog steeds onbekend, melkboer wordt getipt door omwonenden).

tony f(ucking) montana alias de derde

Scarface: de tweede zoon (geadopteerd uit een onbekend land, vermoedelijk pindaland).

scarface, alias de tweede

Barbie: de eerste zoon (enige waarvan we zeker weten dat hij van de ouwe is, geslacht echter tot heden onbekend).

barbie, alias de eerste

Het idee om eens naar de us te gaan bestond al langer. Het was een droom van de Godfather om naar de us te gaan. Echter de uitvoering liet enkele jaren, zoniet decennia, op zich wachten. Na zelf (naar eigen zeggen) vier kinderen gepopt te hebben, liet het salaris van "den ambtenaar" het niet meer toe om deze droom te vervullen. Met de tijd verdwenen de kinderen gelukkig het huis uit. De een ging samen wonen met een barvrouw, de ander met een kamprat en eentje met een aan een pinda gelijkende huidskleur. De Godfather zag zijn bestedingsruimte navenant toenemen. Kleinkinderen werden hem geschonken als ware het van de lopende band gerolde volvos (mercedessen zullen het nooit worden). Nu het zaad van de drie zonen (gelet op hun leeftijd) ook langzaam weer tot stof verandert, en er voorlopig geen kans bestaat op een nieuw "wonder" was het moment voor de Godfather rijp om de onvervulde droom te delen met zijn zonen. We schrijven dan 2010 waar het idee voor het eerst geopperd wordt. En zoals altijd binnen de clan zullen en moeten er eerst letterlijk potjes gebroken moeten worden om het met elkaar eens te worden. Waar men eerst met zijn vijfen ging, zijn het er nu nog vier die zullen delen in de droom van de godfather. Uiteindelijk is het 2012 waar de eerste concrete plannen worden gemaakt. Tony F. Montana had kennelijk genoeg tijd om een honderdtal uren te steken in een reisschema die bij de eerste deling met de anderen gelijk afgeknald werd. Duidelijk was het dat we nog lang te gaan hadden. Nu in 2013 zijn we allen tot een compromis gekomen en na dik een jaar bitchfighten (Godfather: interesseert me niet waar we naar toe gaan, Tony F. Montana: natuur, natuur, nat(uur), Scarface; ik zie het geheel niet, mis het overzicht, Barbie: als ik mijn make up maar bij me heb!) en enkele bierflesjes kapot gesmeten te hebben komen we tot onderstaand reisschema.

Eens kijken wat er van terecht komt!

Over onze reis

25 dagen durende reis in the us starring The godfather, Tony Fucking Montana, Scarface en Barbie,

De trip bestaat uit twee delen:

19 dagen durende roadtrip langs de westkust van de USA,  te beginnen en hopelijk weer te eindigen in Los Angeles in een chevrolet tahoe;

6 dagen durend verblijf in the big apple.

Uiteindelijk reisschema;

dag 1, 19 april 2013: fruhstucken bij Barbie in de vroege ochtend waarbij het eerste biertje een feit zal zijn, taxi naar dusseldorf, aankomst dusseldorf airport (waarbij opneiuw bier zal vloeien), vlucht dusseldorf naar Los angeles (09.00 uur), aankomst Los Angeles International airport (12.00 uur lokale tijd), ophalen auto (chevrolet tahoe) waarna we rijden naar ons hotel Holiday Inn Express (Hawthorne Boulevard), eventueel bezoek aan Hollywood en/of Beverly Hills;

chevrolet tahoe, the rental car onze rental: chevrolet tahoe.

dag 2, 20 april: vanuit Los Angeles naar Williams/Flagstaff, overnachting in Williams/Flagstaff, ongeveer 10 uur rijden;

dag 3, 21 april: vanuit Williams/Flagstaff naar Grand Canyon, ongeveer 1,5 uur rijden, helikoptervlucht Grand Canyon, nadere bezichtiging Grand Canyon, overnachting Grand Canyon;

dag 4, 22 april: vanuit Grand Canyon via Little Colorado Gorge Canyon, Monument Valley Navajo Tribal Park, Gooseneck State Park, Mexican Hat en Valley of the Gods naar Monument Valley (overnachting), ongeveer 7 uur rijden, let op: in Monument Valley is het een uur later dan in de Grand Canyon;

dag 5, 23 april: vanuit Monument Valley via Horseshoe Bend, Page, Glen Canyon Dam en Lake Powell naar Bryce Canyon (overnachting), ongeveer 6 uur rijden;

dag 6, 24 april: vanuit Bryce Canyon via Zion Canyon naar Las Vegas, ongeveer 6 uur rijden, overnachting in Belaggio hotel;

belaggio hotel ons hotel in las vegas: belaggio

dag 7, 25 april: Las Vegas, overnachting in Belaggio hotel;

dag 8, 26 april: Las Vegas, overnachting in Belaggio hotel;

dag 9, 27 april: vanuit Las Vegas naar Death Valley, ongeveer 5 uur rijden, overnachting in Death Valley (mogelijk Furnace Creek Ranch);

Death-Valley image death valley

dag 10, 28 april: vanuit Death Valley via Bakersfield naar Sequoia National Park/Kings National Park, ongeveer 10 uur rijden, overnachting in Sequoia/Kings;

sequoia sequoia tree

dag 11, 29 april: vanuit Sequoia/Kings naar Yosemite National Park, ongeveer 3,5 uur rijden, overnachting in Yosemite;

dag 12, 30 april: vanuit Yosemite naar San Francisco, ongeveer 4 uur rijden, overnachting San Francisco;

san francisco spreekt voor zich

dag 13, 1 mei: San Francisco (overnachting);

dag 14, 2 mei: San Francisco (overnachting)

dag 15, 3 mei: vanuit San Francisco via Montery/Carmel naar San Simeon (overnachting), ongeveer 5 uur rijden;

dag 16, 4 mei: vanuit San Simeon naar Santa Barbara (overnachting), ongeveer 2,5 uur rijden;

muscle beach muscle beach

dag 17, 5 mei: vanuit Santa Barbara naar Los Angeles (overnachting), ongeveer 1,5 uur rijden;

hollywood doen we zeker aan

dag 18, 6 mei: Los Angeles (overnachting);

dag 19, 7 mei: bezoek Universal Studios in Los Angeles (overnachting);

universal studios

dag 20, 8 mei: vertrek Los Angeles naar New York (overnachting);

new york skyline new york

dag 21 tot en met 24, van 9 mei tot en met 12 mei, New York;

Foto hotel Manhattan Midtown Times Square ons hotel met splendid free view over Manhattan

Central Park central park mag niet ontbreken!

Foto Manhattan bridge deze fascinerende brug te voet en met de fiets bezichtigen.

dag 25, 13 mei: vertrek New York naar Dusseldorf, aankomst dusseldorf 14 mei in de ochtend.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: