Complot?

19 april 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Opnieuw een tegenslag na de eervolle begrafenis van de flesse bieren. In allle vroegte opgehaald door een wel heel punktlich en grundlich duitse taxichauffeur. Eerder woedden er al verhitte discussie over wel of niet ontbijten bij barbie, maar dat is uiteindelijk na onderling overleg in een grauwe kop koffie omgezet. Nauwelijks waren er woorden gevallen maar de nervositeit van de godfather liet veel te wensen over. Wel of niet paspoort in de koffer, de beurs in de broekzak of beter in de anus? Gelet op de kans op rectaal fouilleren werd gekozen voor de tweede optie. Het vliegveld was makkelijk gevonden maar wel iets later dan te doen gebruikelijk. De godfather had daadwerkelijk een nieuwe vriend erbij, jawel hoor de duitse taxichauffeur (we noemen hem maar appie voor het gemak).En wat hielden ze elkaar aan de praat met als resultaat een kwartier later op het vliegveld. Eenmaal aangekomen op het vliegveld moesten er eerst de nodige peuken gerookt worden door scarface en tony, het konden immer de laatste zijn.Meer was minder waar. Snel bleek de vlucht vertraging te hebben en uiteindelijk vanwege door air berlin zogenaamde "technische" problemen werd nog geprobeerd de komst van de vier te verhinderen. Nadat Barbie met haar borsten begon te zeuren werd air berlin snel duidelijk dat ze wel eens een miljoenenclaim om de oren konden krijgen vanwege door Tony beweerde sexuele intimidatie en zie daar... we kregen een andere vlucht maar ook dito vliegtijden. Vertrektijd was 09.00 uur maar werd 12.30 uur.

Eenmaal in de usa, na gegronde vragen beantwoord te moeten hebben (en wonen jullie met zijn vieren op hetzelfde adres?), zijn we opgepikt en naar onze rental gebracht. Tony had dit keer zo waar zijn best gedaan en zijn machtige vrienden de opdracht te geven ons van een splinternieuwe auto te voorzien. 53 miles op de teller en scarface mocht het eens proberen met een versnellingsbakkie die aan het stuur zat. Meeste tijd werd nog verknoeid met het instellen van de stoel (waar zit die knop nu??). Maar al snel werden de juiste spreekwoordelijke knoppen gevonden en konden we op pad. En wat is dat wennen, stoplichten die aan de overkant staan.. Raar maar waar. Het hotel ingekomen en eenmaal opgefrisd, bleek het al snel zes uur 's avonds te zijn. Even proviand ingeslagen in een wel heel lokale supermarkt (de vier waren namelijk de enige blanken in de wijdse omgeving) en een broodje bij subway gescoord waarmee de rental meteen de eerste doop kreeg met etenswaar.

Vervolgens nog even door Los Angelos gereden en op Hollywood Boulevard. Los Angelos was een mooi aanzien, uit het niets verrezen er gebouwen die idealiter genoeg rijkdom zouden schenken bij een eenmalige oogst van enkele bekende planten. Hollywood was druk met imitaties van Batman en Spiderman. Het was vooral een snelle drive over, waarmee we wel een eerste indruk hebben gekregen en ondanks de Tom Tom toch een kleine 20 miles hebben omgereden (moest ik nu hier af?, riep Barbie na reeds drie keer een afslag gemist te hebben).

Terwijl ik dit schrijf liggen Godfather, Tony en Barbie al te ronken. Ik eindig met een ferme slok en zeg proost op nog meer!

1. Aylin en liv:
    20 april 2013
    Nou nou...wat een verhaal! Succes met de lange rit vandaag....morgen bij jullie...x
  2. Chantal:
    Hihi succes xxx
  3. George:
    20 april 2013
    Hey Scarface....zijn die 2 Sissy's (barbie + Tony) weer helemaal lam na 2 pilsjes?
    Have fun....greetzz...
  4. Ruby:
    20 april 2013
    Leuk entertainment die verhalen!!! Lijkt wel een mafiaroman!
  5. Rico:
    20 april 2013
    Laat Tony maar niet rijden. Hij heeft in Nederland al moeite met een Corsa!